feliciaalexandra.webblogg.se

Mitt år 2014

Gjorde du något i år som aldrig gjort tidigare?:
Jaa jag tog moppekort, började gymnasiet, blev konfirmerad och mer som jag inte kommer på just nu.


Höll du dina nyårslöften?:
Hade egentligen inga konkreta löften, men ett av dem var att börja träna mer, och jaa det gick ju lite som det gick..

Blev någon/några va dina vänner föräldrar detta år?:
Nej som tur!

Dog någon som stod dig nära?:
Nej.

Vilka länder besökte du?:
Spanien x2 och Sverige.


Vilket/vilka datum från 2014 kommer du alltid minnas?:
31.5 Skolavslutningen
17.5
21.6? Midsommar


Största misstaget?:
Ha för höga krav på mig själv.

Vad spenderade du mest pengar på?:
MAT helt klart.

Gjorde någonting dig riktigt glad?:
Jaa, sommaren var underbar och vissa personer som jag spenderade sjukt mycket tid med.



Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2014?:
Happy, Din soldat, Summer, Rather be, Sky full of stars, Wiggle, Black Widow, Gå mot rött och många många fler.

Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?:
Ledsnare tyvärr.. Även fast jag var helt sjukt glad och lycklig den största delen av året.

Vad önskar du att du gjort mer?:
Spenderat tid med rätt personer.

Vad önskar du att du gjort mindre?:
Stressat och haft så hög press på mig själv.

Blev du kär i år?:
Ja.

Favoritserie?:
Paradise Hotel och Svenska Hollywoodfruar

Vad fick dig att må bra?:
Min familj & mina vänner❤️

Planer för 2015?:
Ta vara på tiden och leva i nuet, inte oroa mig för minsta lilla sak och sluta bry mig så mycket om vad alla andra människor tänker och tycker. Vill också spendera tid med de som betyder mest för mig.

Tog frågorna av finaste Ronja!