feliciaalexandra.webblogg.se

Första Advent ⭐️

Dagen började med en sväng via Botniahallen och julmarknaden de hade där, hittade ingenting men kul ändå att se vad alla sålde.


Efter det åkte jag genast till Moa där vi skrev klart en engelskaprenstation och såg på en julfilm. Har sett tre julfilmer de senaste dagarna och ååh vilken julfeelis jag har, längtar såå mycket till jul! 

Mamma, moster och syster hämtade sedan mig från Moa och vi åkte hem och åt lutfisk, en tradition vid lillajul. 

Imorgon är det redan första december och på torsdag fyller jag äntligen 16 år! Har väntat på det väldigt länge och jag är alltid den som är mest exited över att fylla år eftersom jag alltid fyller så sent, så är det alltid lika kul att äntligen bli ett år äldre och ett år närmare 18 (!!)

Nu ska jag sova så jag orkar med skoldagen imorgon. Drar troligtvis till gymmet imorgonkväll också. 

Men gonatt!❤️