feliciaalexandra.webblogg.se

a day off

 
Ni får två throwback bilder på mej från julaftonen, eftersom att jag har lite bildbrist just nu..
 
Idag hade jag inga prov och det betyder alltså att jag var ledig. Kan säga er att det var så grymt skönt att bara få vila ut mitt i veckan och inte behöva stressa över något. Idag har jag mest övat på engelskaprov som jag skriver imorgon, lyssnat på podcaster & musik, gått runt och sjungit för full hals, vilket oftast händer då jag är ensam hemma..;) Ikväll ska jag bara öva lite mer på engelska orden och så ska jag också hinna träna lite!
 
Imorgon är det då torsdag och jag skriver mitt sista prov för denna provvecka, såå skönt! Har dock bara haft 3 prov. På fredag har jag moddapresentation och sedan en vanlig skoldag med responsblock. Efter det blir det att fa och äta sushi och sedan på kvällen blir det vell lite festligheter än en gång ;)
 
Hoppas ni har det bra, bloggen kommer lida lite nu eftersom jag har annat för mig! Puss & kram