feliciaalexandra.webblogg.se

Cause you got something I need

Fick påsklov idag och det känns riktigt skönt även om vi bara får två dagar extra ledigt. I skolan fick vi ut tre prov och kan säga att jag är riktigt nöjd med alla resultat från provveckan! Har även ätit en trerättersmiddag idag med pappa. Såå gott! Duktiga pappa!❤️

Sjukt god förrätt!

Ikväll har jag umgåtts med Sofia och vi myste och åt massa frukter, jättegott och även nyttigt! 


Imorgon ska jag sova länge och slöa typ.. På eftetmiddagen drar jag till gymmet eftersom att det inte blev något gympass idag. Planerna för kvällen är ännu oklara, ni får veta mer om dem någon annan dag!

Ha det fint, puss&kram












Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback