feliciaalexandra.webblogg.se

FRIYAY


Idag är det äntligen fredag och det känns mer skönt än vanligt eftersom att jag är helt slutkörd efter denna vecka som bestått av 3 prov. 3 prov kvar nudå, kämpa!!

Idag började jag 8:30 med att skriva ett geografiprov som gick helt okej. Redan 9:30 hade jag skrivit klart provet och gick då en sväng via stan för att köpa lite icke behövliga grejer (hehe) och sedan gick jag till gymmet. Var verkligen så skönt att vara på gymmet då det var väldigt lite folk just den tiden. Efter det tog jag bussen och sedan dess har jag ätit tortilla, kollat lite youtube och även övat till biologiprovet som jag skriver på måndag.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa med Sofia och Helena. Ska bli jättekul att träffa de eftersom det var ett tag sen bara vi tre träffades. Skönt med lite mys också istället för fest! 

Hoppas ni har en superbra fredagskväll❤️ Kärlek åt er




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback