feliciaalexandra.webblogg.se

Borta bra men hemma bäst

Som ni kanske har märkt så har bloggen legat död ganska så länge och det är p.ga. sportlov och resan jag var på då. Var som sagt till Gran Canaria på sportlovet i 10 dagar och hade det riktigt bra! Skönt att komma bort från allt det vanliga och tråkiga Vasa. Ni kommer att få lite bilder därifrån i inläggen framöver, men jag har inte planerat att göra hela inlägg om bara resan! Bara så att ni vet!
 
 
Har missat ganska mycket i skolan då jag varit borta så har fått ta igen ganska så mycket så som förhör, prov och läxor. Men är ändå inte stressad för tillfället och det är skönt! Ska även nästa vecka välja kurser inför 2an och lite panik har man, även om jag vet ungefär vilka ämnen jag ska välja. Snart är det dax för provvecka once again, tiden går så sjukt snabbt och snart är vi även inne i period 5. Sommarlovet närmar sig med stormsteg och det är sjukt hur snabbt 1an har gått i gymnasiet. Kommer kännas så skönt att få sommarlov och då tänka att det "bara" är två år kvar av gymnasiet tills vi tar studenten! Wihuuu
 
Idag, söndag, har jag segat mej i sängen och gjort lite skolarbete. Vaknade kring 11 och det behövdes verkligen! Ikväll ska jag spendera tid med saknade Jessi, Sofia och Wilma. Blir tyvärr ganska sällan vi alla ses så då vi väl ses så är det alltid lika kul och vi har alltid massa att prata om då!
 
Detta inlägg blev ett väldigt flummigt inlägg, men hade ganska mycket att berätta p.ga. pausen i bloggen. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback