feliciaalexandra.webblogg.se

Four five seconds

Idag mår jag bra, även fast jag har haft mensvärk halva dagen så har jag ändå varit glad. Har bestämt mig för att nu börjar den positiva perioden!!


Idag efter skolan umgicks jag med Sofia, Jessica och Wilma. Ett tag sedan alla vi 4 träffades! Vi lagade bland annat de omtalade semlewrapsen och de var verkligen sjukt goda, eftersom att jag älskar mandelmassa och grädde så var det perfekt!


Under kvällen har jag inte gjort något speciellt, har läst lite på matte eftersom att jag läser det på distans skulle man kunna säga, det betyder alltså att jag bara är med och skriver minitesten och provet. 

Imorgon är det torsdag och jag ska på frukost till LadyLine och sedan blir det penkkis. Hoppas på en rolig dag! Slutar sedan klockan 1 och på kvällen blir det gym. 

Stay happy and positive! xxx



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback