feliciaalexandra.webblogg.se

Soliga Vasa

Två bilder från Gran Canaria resan, som en lite tb!
 
Vasa har verkligen börjat bjuda på varma grader och soligare dagar. Har varit strålande sol idag och ganska mycket plusgrader, vilket känns skönt eftersom att jag är så trött på vintern. Då jag gick hem från bussen idag så frös jag inte ens, även fast jag hade min kappa öppen! Fick även slänga på mej solbrillorna idag, härligt.
     
Skoldagen började först 9:45 för mej idag och ni kan gissa hur skönt det var. Hade även helt okej timmar idag; religion, engelska och historia. Efter skolan tog jag bussen hem och nu sitter jag här och kollar på det svenska programmet Trolljägarna. Programmet går ut på att stoppa ta fast de som sprider hat och mobbning på nätet. I varje program är det olika personer som "gästar" programmet och de berättar om vad de har blivit utsatt för för sorts mobbning/hat på nätet, och sedan tar Robert Aschberg och hans team fast de som mobbar/hatar.
 
Ikväll ska jag troligen dra mej iväg till gymmet på ett spinning pass och sedan blir det väl bara att duscha, äta och krypa ner i sängen. Mina vardagar ser nästan alltid likadana ut, så ifall jag inte bloggar vet ni ändå ungefär vad jag gör om dagarna, skola, läxor, mat, träning och sömn.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback