feliciaalexandra.webblogg.se

We're dancing with the demons in our minds


Helgen har som vanligt gått snabbt och det är än en gång söndag. På fredagen blev det lite festligheter som ni kan se på bilderna ovan. Hade en riktigt rolig helg med fina vänner! Kom hem kring 3 och somnade direkt.


lördagen vaknade jag kring 10. Vädret var strålande och solen sken! Invigde dessutom moppesäsongen. Var verkligen så skönt att äntligen börja få köra moppe igen och inte vara i behov av skjutsar hit å dit. På förmiddagen körde jag Jessica och Moa iväg till Tropiclandia. Haha man kände sig nästan som 5 år igen, men kul var det! På kvällen kollade jag mellofinalen med Emilia, Jessica och Moa.

Idag, söndag, ska jag inte göra något speciellt. Planen är iallafall att jag ska köra iväg till gymmet på ett bodyattack pass och sedan blir det bara att ta det lugnt och fixa undan lite läxor inför imorgon då det är måndag igen.. Men det känns ändå inte helt fel eftersom vädret gör så sjukt mycket för en humör. Alla går ständigt runt med ett leende på läpparna. Älska solen och att våren börjar komma!

Hoppas ni haft en bra helg, xxx












Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback