feliciaalexandra.webblogg.se

In my space

Påsklovet var riktigt bra! Var med vänner, fick nattsällskap av Sofia, lunchade på Amarillo, gymmade och lite festligheter hann vi även med! 


Skolan började igen på tisdag och sista perioden i ettan är inledd. Sommarlovet är verkligen nära nu! Denna vecka har bestått av i stort sätt bara gym varje dag och ingenting annat speciellt. Har tagit en kaffe på stan och även hunnit vara och köpa lite födispresenter eftersom att jag ska på två födisfester denna helg.

 
Idag har jag varit en sväng via stan och ikväll blir det gym som vanligt.

Även stora grattiskramar åt finaste Wilma som blir 17 idag, grattis än en gång!❤️



wiius

Tack sötis <333

2015-04-10 / 06:37:53
Ronja

Hej! Jag har nominerat dig till att göra en Spring Tag. Gå in på min blogg för att se frågorna! :)

2015-04-15 / 19:31:10
BLOGG: http://ronjjas.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback