feliciaalexandra.webblogg.se

Dyra tårar

 
Jaa, jag är sämst på att blogga.. Men har varken haft lust eller tid för det. Vad har hänt på senaste tid då?
 
Skolan rullar på som vanligt och essäer och uppsatser ska lämnas in. Provveckan närmar sig och det är bara 3 veckor tills sommarlov, WHAAT kändes just som om vi började med den femte perioden.. Är verkligen så redo för sommarlovet!! 23 dagar kvar♥
 
Annars har jag hunnit gymma en hel del, umgåtts med vänner, shoppat vårkläder, firat valborg vid hoviska med alla andra Vasas ungdomar som inte fyllt 18, varit på lite festligheter och även firat första maj. Vädret har verkligen blivit varmare i Vasa, det var +8 grader klockan 7 idag på morgonen.
Ååh så härligt!
 
Sitter för tillfället på hälsokunskaptimme och efter skolan idag kör jag hem och ikväll ska jag på fotbollsträning. Haha jaa jag har slutat fotboll för ett år sen men ska nu börja träna en gång i veckan med laget som jag spelade i, bara för att träffa alla och ha kul :)
 
Ha det bra, vi hörs när vi hörs
 
pusspuss
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback